söndag, juni 17, 2007

Simavslutning

Idag har jag varit på mitt sista simpass hos Jennifer.
Hon hjälpte mig ta på några runda kuddar.

Och plötsligt kunde jag liksom simma själv.

Vet ni. Jag kan bubbla med munnen också.

Pilutta dig, pappa!

Pilutta er!

Ha ha. Det var roligt!

Efteråt gick vi ut och åt och sen tyckte mamman och pappan att jag skulle sova.
Helst inte, tyckte jag, men sen fattar jag inte hur det gick till. Jag somnade!
Vet ni vad mamman och pappan gör då!
Går och hälsar på alla småkompisar!
Pip pip pip pip till exempel.

Och så de här kompisarna.

Och så en storkompis, som jag aldrig har träffat. Det är väl tyfus alltså!

Som plåster på såren fick jag leka i lekparken när jag vaknat.
Jag åkte bil.




Och tåg.

Och sen det bästa! Sandlådan!!

Pappa byggde fina roliga grejer med hål i.

På kvällen fick jag bada. Igen!

Skoj. Jag tror att jag alltid ska smutsa ner mig.